Mladi podjetniki. Etnografije političnega, ekonomskega in moralnega subjekta
Knjiga je zbirka antropoloških raziskav in etnografskih opisov mladih kot subjektov sodobnega kapitalizma. Zanimanje mladih za podjetništvo in usmerjanje mladih v podjetništvo sta obravnavana kot družbena pojava s političnimi, ekonomskimi in moralnimi implikacijami. Avtorji preučujejo podjetništvo mladih na primeru Slovenije, vendar pri tem vključujejo širši pogled ter primere iz Španije, Brazilije in ZDA. Poglavja knjige prinašajo vpoglede v antropološke študije mladih, antropološke konceptualizacije podjetništva, diskurze o mladih podjetnikih v politikah Evropske unije, raznolikost podjetniških podvigov in podjetniškega izobraževanja v Sloveniji ter avtoetnografijo mlade antropologinje v svetu zagonskih podjetij.
Poglavja
-
Uvodne in sklepne strani ter angleški povzetek
-
Mladi podjetniki v sodobni Sloveniji v antropološkem objektivu
-
Mann der Tat, kultura podjetništva in etno-podjetniki: razprava o obsegu afirmativnih, kritičnih in pragmatičnih pristopov k podjetništvu v Španiji
-
Pojmovanje podjetništva mladih v diskurzih politike Evropske unije
-
Neenaki institucionalni pogoji delovanja mariborskih zagonskih podjetij in zadrug po gospodarski krizi leta 2008
-
Kako vzgojiti podjetnika? Spodbujanje podjetništva v slovenskem srednješolskem izobraževanju
-
Etnografija spodbujanja podjetništva v srednji šoli na Dolenjskem
-
Od besed k dejanjem in nazaj k besedam: spodbujanje inovativnosti in podjetništva v interdisciplinarnih študentskih projektih
-
“Startup life” in Florianópolis and beyond: An autoethnographic essay
Prenosi
Zbirka
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.