Nacionalna in mednarodna perspektiva izobraževanja za državljanstvo v multikulturni družbi
V monografiji avtorici uvodoma predstavita pomen izobraževanja za državljanstvo v multikulturni družbi, katerega osnova je razumevanje multikulturnega okolja ter razumevanja državljanske vzgoje kot vzgoje sodobnega državljana 21. stoletja. Posebno pozornost namenita konceptu znanja ter analizi njegovih (nacionalnih in mednarodnih) elementov v mednarodni raziskavi državljanske vzgoje (ICCS 2009). Analizo formalnih in neformalnih vidikov takšnega izobraževanja v slovenskem šolskem prostoru v povezavi z rezultati slovenskih učencev v mednarodni raziskavi strneta v predlaganih didaktičnih strategijah, ki lahko prispevajo h krepitvi znanja slovenskih učencev na tem področju.
Soizdajatelj: Pedagoški inštitut
Prenosi
Zbirka
Licenca
To delo je licencirano pod Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 mednarodno licenco.